Inventariu di infurmazioni impurtanti nantu à l'industria glubale di imballaggi di carta

Nine Dragons Paper hà incaricatu Voith di pruduce 5 linee di preparazione BlueLine OCC è dui sistemi Wet End Process (WEP) per e so fabbriche in Malesia è altre regioni. Questa serie di prudutti hè una gamma completa di prudutti furniti da Voith. Cuerenza di prucessu più altu è tecnulugia di risparmiu d'energia. A capacità di pruduzzione tutale di u novu sistema hè di 2,5 milioni di tunnellate annu, è hè prevista per esse messu in opera in 2022 è 2023.
SCGP hà annunziatu i piani di custruisce una nova basa di produzzione di carta di imballaggio in u Vietnam di u Nordu

Uni pochi ghjorni fà, SCGP, cù a sede in Tailanda, hà annunziatu chì avanza un pianu di espansione per custruisce un novu cumplessu di produzzione in Yong Phuoc, u Vietnam di u Nordu, per a produzzione di carta di imballaggio. L'investimentu tutale hè di 8,133 miliardi di VND (circa 2,3 miliardi di RMB).

SCGP hà dettu in un comunicatu di stampa: "Per sviluppà inseme cù altre industrie in Vietnam è risponde à a crescente dumanda di prudutti di imballaggio, SCGP hà decisu di custruisce un novu cumplessu à grande scala in Yong Phuoc per via di u Vina Paper Mill per una nova espansione di capacità. Aumentà e facilità di produzzione di carta di imballaggio per aumentà a capacità di produzzione di circa 370 000 tunnellate annu. A zona hè situata in u Vietnam di u Nordu è hè ancu una zona strategicamente impurtante.

SCGP hà dichjaratu chì l'investimentu hè attualmente in u prucessu di valutazione di l'impattu ambientale (EIA), è hè previstu chì u pianu serà finitu à principiu di 2024 è a produzzione cummerciale principia. SCGP hà rimarcatu chì u forte cunsumu domesticu di Vietnam hè una basa d'esportazione impurtante, chì attrae cumpagnie multinaziunali à investisce in Vietnam, in particulare in a regione nordu di u paese. Durante u 2021-2024, a dumanda di u Vietnam per a carta di imballaggio è i prudutti di imballaggio cunnessi hè prevista à cresce à un ritmu annuale di circa 6% -7%

U sgiò Bichang Gipdi, CEO di SCGP, hà commentatu: "Spured by SCGP business model in Vietnam (cumpresi ampii prudutti orizzontali è una profonda integrazione verticale situata principalmente in u Vietnam meridionale), avemu fattu novi cuntributi à stu cumplessu di produzzione. L'investimentu ci permetterà di cercà opportunità di crescita in u Vietnam di u Nordu è in u Sud di a Cina. Stu novu cumplessu strategicu realizà sinergie potenziali trà l'imprese di SCGP in quantu à l'efficienza di a produzzione è u sviluppu di soluzioni integrate di imballaggio, è ci aiutanu à risponde à e sfide.
Volga trasforma a macchina di carta di ghjurnale in una macchina di carta di imballaggio

U Volga Pulp and Paper Mill in Russia aumenterà ancu a so capacità di produzzione di carta di imballaggio. In u quadru di u pianu di sviluppu di a cumpagnia à u 2023, a prima fase investirà più di 5 miliardi di rubli. A cumpagnia hà dettu chì per espansione a produzzione di carta di imballaggio, a macchina di carta n ° 6 di a pianta hè stata cuncepita in origine per a carta di ghjurnale serà ricustruita.

A capacità di pruduzzione annuale di a macchina di carta riformata hè di 140.000 tunnellate, a vitezza di disignu pò ghjunghje à 720 m / min, è pò pruduce 65-120 g / m2 di carta ondulata ligera è cartone imitazione bovini. A macchina utilizerà sia TMP sia OCC cum'è materie prime. Per questu scopu, u Pulp and Paper Mill di Volga installerà ancu una linea di produzzione OCC cù una capacità di 400 tpd, chì utilizerà carta di scarti lucali.

A causa di u fallimentu di a pruposta di ristrutturazione di capitale, u futuru di Vipap Videm hè pienu di incertezza

Dopu à u fallimentu di u pianu di ristrutturazione recente-debitu hè statu cunvertitu in equità è capitale aumentatu attraversu l'emissione di novi azioni-editore sloveno è pruduttore di carta di imballaggio Vipap Videm, a macchina di carta di Vipap Videm hà cuntinuatu à chjude, mentre chì u futuru di a cumpagnia è i so quasi 300 impiegati restò incertu.

Sicondu a nutizia di a cumpagnia, in a riunione di l'azzionisti più recenti u 16 di settembre, l'azzionisti ùn anu micca sustegnu e misure di ristrutturazione pruposte. A cumpagnia hà dichjaratu chì e raccomandazioni avanzate da a gestione di a cumpagnia sò "urgente necessarie per a stabilità finanziaria di Vipap, chì hè una cundizione per cumpiendu a riurganizazione di l'operazioni da u ghjurnale à u dipartimentu di imballaggio".

A cartiera di Krško hà trè macchine di carta cù una capacità totale di 200.000 tonnellate / annu di carta di ghjurnale, carta di rivista è carta di imballaggio flessibile. Sicondu i raporti di i media, a produzzione hè diminuita da quandu i difetti tecnichi apparsu à a mità di lugliu. U prublema hè stata risolta in l'aostu, ma ùn ci era micca abbastanza capitale di travagliu per riavvia a produzzione. Una manera pussibule di scappà di a crisa attuale hè di vende a cumpagnia. A gestione di Vipap hà cercatu investitori potenziali è cumpratori per qualchì tempu.

VPK hà apertu ufficialmente a so nova fabbrica in Brzeg, Pulonia

A nova pianta di VPK in Brzeg, Pulonia hè stata ufficialmente aperta. Sta pianta hè ancu un altru investimentu impurtante di VPK in Pulonia. Hè assai impurtante per u numeru crescente di clienti serviti da a pianta Radomsko in Pulonia. A pianta di Brzeg hà un spaziu tutale di pruduzzione è magazzinu di 22 000 metri quadrati. Jacques Kreskevich, Direttore Generale di VPK Polonia, hà dettu: "A nova fabbrica ci permette di aumentà a capacità di produzzione di 60 milioni di metri quadrati per i clienti di Polonia è di l'esteru. A scala di l'investimentu rinforza a nostra pusizione cummerciale è cuntribuisce à i nostri clienti anu furnitu una capacità di produzzione più moderna è efficiente ".

A fabbrica hè dotata di macchine Mitsubishi EVOL è BOBST 2.1 Mastercut è Masterflex. Inoltre, hè stata installata una linea di produzzione di riciclamentu di carta di scarti, chì pò esse trasportata in presse per balle di carta, palletizzatori, depalletizers, strapping machines automatiche è macchine di imballaggio di fogli d'aluminiu, sistemi automatici di fabricazione di colla, è impianti di depurazione ecologica. U spaziu tutale hè assai mudernu, basamente equipatu di illuminazione LED à risparmiu energeticu. A più impurtante hè di scuntrà i più alti standard di sicurità di l'impiegati, cumprese a sicurezza di u focu, i sistemi di sprinkler, etc., chì coprenu tutta l'area.

"A linea di produzzione appena lanciata hè cumplettamente automatica", aghjunse Bartos Nimes, u direttore di a pianta di Brzeg. U trasportu internu di carrelli elevatori migliurà a sicurità di u travagliu è ottimisimu u flussu di materie prime. Grazie à sta suluzione, riduceremu ancu u almacenamentu eccessivu ".

A nova fabbrica hè situata in a Zona Economica Speciale Skabimir, chì hè senza dubbitu assai favurevule à l'investimentu. Da un puntu di vista giugrafica, a nova pianta aiutarà à accurtà a distanza cù i clienti potenziali in u suduveste di a Pulonia, è ancu avè l'uppurtunità di stabilisce partenariati cù i clienti in a Repubblica Ceca è in Germania. Attualmente, ci sò 120 impiegati chì travaglianu in Brzeg. Cù u sviluppu di u parcu di machini, VPK hà pensatu à impiegà altri 60 o ancu più impiegati. U novu investimentu hè favurevule à vede VPK cum'è un impiegatore attraente è affidabile in a regione, è ancu un cumpagnu di cummerciale impurtante per i clienti attuali è futuri.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021